زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

زهرا غنچه صورتی

روز دختر

1394/5/25 8:32
نویسنده : مامانی
493 بازدید
اشتراک گذاری

خداوند لبخند زد ودختر آفریده شد  لبخندخدا روزت مبارک. وقتی به روزهایی که هنوز تورانداشتم فکرمیکنم غم وغصه هایم برایم  مرور میشود ازاینکه خدای مهربان لطف کردوبعد12سال چنین فرشته نازی  رابه ماعطاکردسپاسگذارم وهرچقدر شکر بگویم بازم کم گفتم.توهمدم ومونس منی،توبا آمدنت خیروبرکت را به خونه مان آوردی ونورانی کردی.تو آمدی وصدایت درکنج خانه پیچید روز به روز بزرگتر شدی خندیدی ،گریه کردی ،نشستی، چهاردست وپارفتی، دندون درآوردی،راه رفتی ،سخن گفتی و....وسر ماراگرم کردی به ماانگیزه زندگی کردن را آموختی وپایه های زندگیمان را محکمتر ساختی امیدوارم هر سال روز دختر رابرایت تبریک بگویم وقتی تصوراتی راکه درذهنم از بزرگ شدنت مرور میکنم و اینکه بزرگتر شدی ومن موهایت رامیبافم ولباس مدرسه را با کفش های کتانی سفیدتنت کرده وراهی مدرسه میکنم برایت املا میگویم، جایزه میگیرم،جشن تکلیف، فارغ التحصیلی،دانشگاه وبلاخره عروسیت و.....فکر میکنم تمام سختی های زندگی یادم میرود و خستگی ازتنم درمیرود.آرزودارم تنت سالم ودلت شاد باشد وهمیشه لبخند برلبانت جاری وغم و غصه ازت دورباشد وهمیشه موفق باشی. آرزومند آرزوهایت.اینم کادوی مامانی و بابایی(پکیج آموزشی شادونه) با عموفردوس امیدوارم بااینا چیزهای جدیدی یاد بگیری و سرگرم بشی. البته اینم بگم به خاطر خرید اینتر نتیمون شما برنده شدی وصاحب بن خرید 400هزارتومانی(ثمین کارت)هم شدی و من به داشتن دختر خوش شانسم افتخار میکنم امیدوارم همیشه بخت باهات یار باشه وهمیشه موفق باشی.

 

 

 

 

 

 

دختر چیست؟ موجودیست که شیطونیاش به یه دنیا می ارزه

روز دختر مبارک 94.5.25

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)